Ensam hemma

Jag är ensam hemma under minst en veckas tid. Tror inte jag bott ensam så länge förut! Först tyckte jag att det kändes jobbigt, sedan sa mamma att det kunde vara en bra övning för mig (vilket jag kunde hålla med om för har alltid varit rädd för demoner och sånt och de tenderar att dyka upp när jag är ensam) och då började jag se det som ett trevligt självutvecklingsprojekt. Nu har jag dock bott själv i typ tre dagar och känner bara... kan Johan please komma hem? Det är jättetråkigt att vara ensam så mycket när man är van att ha sällskap dygnet runt. Jag hamnade i denna situation på grund av att Johan hälsar på släkten i Thailand och jag vet inte när han kommer hem. Kommer typ cykla till Fyra Tassar och köpa marsvin om han inte kommer hem till nästa vecka? Grejen är den att marsvin är flockdjur och man får därför inte bara ha en så blir tvungen att köpa två stycken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0